Šiandien visuotinai sutariama, kad generatyvusis dirbtinis intelektas iš esmės pakeis verslą, o įmonės ir asmenys, kurie nepateks į laivą, greitai bus palikti istorijos šiukšliadėžėje.
Tuo pačiu metu, kai įmonės labiau įsigilina į šią technologiją, jos nori įrodymų, realių verslo metrikų, kurios parodytų, kaip AI iš tikrųjų gerina verslo našumą ir pajamas.
Jie negali ir neturėtų pasitikėti vien pardavėjo pažadais. Tačiau nėra lengva tiesiogiai susieti kažką, pavyzdžiui, „Microsoft Copilot“, ir bendrą verslo našumą.
Ar CIO tuomet turėtų tiesiog pasitikėti? Šios savaitės „Clouded Judgment“ informaciniame biuletenyje investuotojas Jaminas Ballas teigia, kad dauguma įmonių gali neturėti pasirinkimo. Jo nuomone, jie kurį laiką gali nematyti rezultatų, todėl jiems teks priimti labai sunkų pirkimo sprendimą.
Štai Ballo vaizdas:
„Šiuo metu pasaulis vystosi – AI yra didžiulis platformos pokytis. Ir NEPRIimdami / neišleisdami tam, rizikuojate prarasti rinkos dalį ir pamažu tapti nereikšmingi. Kadangi jūsų konkurentai investuoja į dirbtinio intelekto pastangas, jūs taip pat turite investuoti į AI pastangas. Galų gale šios investicijos gali ne iš karto pasiekti geresnių verslo rezultatų (ty gauti daugiau pajamų), tačiau jos tikrai pagerins galutinio vartotojo patirtį. Ir labai gerai, gali atsirasti geresnė „kita“ metrika, pvz., išlaikymas arba sumažėjimas. Jei jūsų konkurentai kuria geresnę galutinio vartotojo patirtį, o jūs to nedarote, trumpuoju / vidutiniu laikotarpiu galite patekti į bėdą“, – rašė Ball.
Vis dėlto CIO nori daugiau tikrumo, prieš aklai imdamiesi brangios naujos technologijos, kad ir kaip tai pakeistų žaidimą. Jie ir įmonės finansų direktorius turi susidoroti su realybe čia ir dabar, kai reikia pagrįsti išlaidas, o jei jie išleidžia didelius pinigus, kada jie gali pagrįstai tikėtis gauti investicijų grąžą?
Tuo pačiu metu tie, kurie naudoja elektros energijos analogiją dirbtiniam intelektui, gali manyti, kad tai yra AI elektros momentas – momentas XVIII amžiaus pabaigoje, kai gamyklos pradėjo pereiti nuo garo prie elektros. Galėjai į tai nekreipti dėmesio ir tęsti kartu su „steam“, bet kažkuriuo momentu ketinote gauti „steamroll“ (skirta kalambūrai).
Galbūt atsakymas gali slypėti su kokiais nors protingais startuoliais arba labiau tikėtina, kad tam tikro dydžio įmonės kreipsis į įprastus įtariamuosius – Deloitte, McKinsey ir Accenture – ir sumokės jiems nemenką mokestį, kad padėtų tai išsiaiškinti. Ironiška, kad tai tik padidins išlaidas ir laiką, skirtą įvertinti.
Kaip kadaise „The Wheel“ dainavo „Grateful Dead“ dainininkas Jerry Garcia, „Tu negali grįžti atgal ir negali stovėti vietoje. Jei griaustinis tavęs nesulauks, tai žaibas pasieks“. Informacijos vadovams, bandantiems išsiaiškinti, kaip elgtis, belieka nuspręsti, ar jie stabiliai žygiuoja savo įmones ateities link, ar meta gerus pinigus po blogo.