Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpa:
- „Uber“ generalinė direktorė Dara Khosrowshahi vakar paskelbė, kad Austino, Teksaso, klientai dabar gali prisiregistruoti prisijungti prie „palūkanų sąrašo“, kad jie būtų vieni iš pirmųjų, kurie važiuoja savo autonominėmis transporto priemonėmis mieste, kai jos bus prieinamos kitą mėnesį.
- „Atlanta“ vyks vasarą, o įmonė planuoja šiais metais šiais metais turėti šimtus savarankiškų transporto priemonių, sakė Khosrowshahi. „Uber“ bendradarbiauja su „Waymo“ Atlantoje ir Austine, kaip jis turi Finikse nuo 2023 m. Pabaigos.
- „2024 m. Buvo pramonės posūkio taškas, nes AV technologijos pradėjo subręsti ir daugiau žmonių patyrė savo pirmojo autonominio važiavimo magiją“, – sakė Khosrowshahi bendrovės vasario 5 d. Pajamų skambutis. Jis aiškiai pasakė „Uber“ tikslus: „Puikiai vykdant mūsų AV strategiją išlieka didžiausias mūsų prioritetas“.
Nardymo įžvalga:
Du JAV važiavimo lyderiai „Lyft“ ir „Uber“ apibūdino savo tikslus, siekdami išplėsti robotaksų prieinamumą savo laivynuose per praėjusius metus. Dabar jų planai pradeda sutelkti dėmesį.
Kviečiant pajamas, Khosrowshahi išsamiau išsiaiškino bendrovės strategiją. „Uber“ jau siekia įsigyti depų ir elektromobilių įkrovimo įrenginių „EV Robotaxis“ parkams, sakė generalinis direktorius. Finikse, kur „Uber“ motociklininkai daugiau nei metus turėjo galimybę pasirinkti autonomines transporto priemones, atrodo, kad be vairuotojo transporto priemonės yra gerai priimamos: klientai po pirmojo važiavimo pasirenka daugiau AVS, sakė jis.
Tačiau jis perspėjo, kad „Robotaxis“ tapimas pelningu verslu greitai neatsiras. Jis susiejo visiškai autonominės transporto priemonės, tokios kaip „Waymo Robotaxi“, išlaidas, kurių vertė viršija 200 000 USD, tai yra daug didesnės išlaidos nei žmonių vairuotojai, kurie naudojasi savo transporto priemonėmis. „AVS išlaidos net neperžengia (žmonių) vairuotojų kainos“, – teigė Khosrowshahi.
Jis išdėstė kai kurias sąlygas, kurių reikės nustatyti perspektyvų verslo pavyzdį: AVS turės parodyti, kad jos yra daug saugesnės nei žmonių vairuotojai, taps ekonomiški ir jiems bus taikomi vienodi nacionaliniai reglamentai.
Šiuo metu „Robotaxis“ veikia pagal 35 valstybinių reglamentų rinkinį, tačiau tai gali pasikeisti šiais metais. JAV atstovas Bobas Latta, R-Ohio, neseniai paskelbtame interviu pareiškė, kad planuoja įvesti dvišales teisės aktus „kuo greičiau“ nustatyti federalinius reglamentus. Autonominių transporto priemonių pramonės asociacija taip pat remia vienodą federalinį reglamentą, sakė generalinis direktorius Jeffas Farrahas.
Khosrowshahi paaiškino AVS parko valdymo iššūkius. Klientų paklausa, kuriai reikia važiuoti, „turi dideles viršūnes ir lovius visą dieną, savaitę, mėnesį ir metus“,-sakė jis. Pasak Khosrowshahi, daugelis Šiaurės Amerikos miestų patiria didesnę paklausą apie gruodį ir kovo mėnesį, tačiau sumažėja per vasarą. Paklausa taip pat kyla ir krinta visą dieną ir savaitę, dėl kurios lėtai laikotarpiais bus palikta daug brangiai kainuojančių robotaksų.
Siekdamas išspręsti šias problemas, „Khosrowshahi“ numato mišrų robotaksės ir žmonių vairuotojų, kurie naudojasi savo transporto priemonėmis, parke, kad išlaikytų aptarnavimą ir sumažintų didelio brangaus AV parko poreikį.
Tačiau „Uber“ taip pat susidurs su „Tesla“ konkurencija. Generalinis direktorius Elonas Muskas teigė, kad bendrovė birželio mėnesį pradės mokamą, be vairuotojo važiavimo paslaugą Austine, o vėliau-Kalifornija vėliau šiais metais. Jis pridūrė, kad „Tesla“ savininkai galės išsinuomoti savo transporto priemones, kai nenaudos, panašiai kaip išsinuomoti tuščią kambarį „Airbnb“, sakė jis, galbūt jau kitais metais.