„Financial Times“ atidaromas naujas Mayayoshi Son profilis, kuriame „SoftBank“ generalinis direktorius, atrodo, pasiekė dugną, žiūri į savo „bjaurų“ veidą „Zoom“ ir sako sau: „Nieko nepadariau, kuo galėčiau didžiuotis“.
Iš tiesų, Son iš esmės dingo iš visuomenės po to, kai „SoftBank Vision Fund“ patyrė didžiulius nuostolius iš tokių investicijų kaip „WeWork“. Tačiau FT rašytojas Lionelis Barberis, kurio nauja Sūnaus biografija vadinasi „Lošimo žmogus“, rašo, kad nors Son atrodė „atgailauja“, iš tikrųjų jis „planavo sugrįžimą“.
Dabar „SoftBank“ labai lažinasi dėl dirbtinio intelekto ir sulaukia sėkmės paviešinusi lustų projektavimo įmonę „Arm“.
Profilyje taip pat yra įdomių asmeninių detalių, pavyzdžiui, akivaizdus Sūnaus susižavėjimas Napoleonu. Kai investuotojas aktyvistas iškėlė Billą Gatesą ir Marką Zuckerbergą 2020 m. susitikime su Sonu, jis, kaip pranešama, atmetė juos kaip „vieno verslo vaikinus“.
„Man tinkamas palyginimas yra Napoleonas, Čingischanas ar imperatorius Činas“, – sakė Sonas. „Aš nesu generalinis direktorius. Aš kuriu imperiją“.