„Rivian“ finansiniai nuostoliai išaugo, kai ji išstūmė paskutinius savo pirmosios kartos R1 sunkvežimius ir visureigius ir pasirinko naujesnes, ekonomiškesnes versijas – tai ženklas, kiek bendrovė galėtų panaudoti 5 mlrd. dalis neseniai paskelbto sandorio su „Volkswagen Group“.
Bendrovė antradienį paskelbė, kad antrąjį 2024 m. ketvirtį prarado 1,46 mlrd. JAV dolerių, palyginti su 1,45 mlrd. Nuostolis buvo beveik 300 mln. USD didesnis nei praėjusių metų antrąjį ketvirtį.
Dėl to „Rivian“ pinigų ir pinigų ekvivalentų likutis ketvirčio pabaigoje buvo 5,76 mlrd. Tai apima pirmąjį 1 milijardą dolerių iš VW.
Visa tai įvyko po to, kai „Rivian“ pradėjo tiekti atnaujintas R1 versijas, kurios yra paprastesnės ir pigesnės. „Rivian“ generalinis direktorius RJ Scaringe teigė, kad šios transporto priemonės, išsiųstos dideliu mastu, turėtų padėti bendrovei iki 2024 m. pabaigos pasiekti teigiamą bendrąjį pelną.
Tačiau kadangi „Rivian“ šiais metais tikisi pagaminti ir parduoti apytiksliai tiek pat elektromobilių, kiek ir 2023 m., visų žvilgsniai nukreipti į antrąjį modelį – R2 visureigį, kuris turėtų pasirodyti 2026 m. – siekiant padėti sukurti tvarią įmonę.
Iki tol „Rivian“ padės papildomi 4 milijardai dolerių, kuriuos VW skirs jaunam automobilių gamintojui – tol, kol abi bendrovės užbaigs susitarimą. Tai turėtų įvykti ketvirtąjį šių metų ketvirtį. Pasibaigus sandoriui, Rivian ir VW sukurs bendrą įmonę, kuri panaudos pažangią Rivian elektros architektūrą ir programinę įrangą. Ši technologija pateks į „Rivian R2“ ir daugelį „VW Group“ EV, o galbūt ir į tuos, kuriuos gamina kiti automobilių gamintojai.
„Rivian“ taip pat imsis kitų būdų, kaip palengvinti savo verslą. Pavyzdžiui, bendrovė antradienį pranešė, kad antrąjį ketvirtį kitoms bendrovėms pardavė 17 mln. USD vertės kreditų. Bendrovė taip pat kuria elektromobilių įkrovimo tinklą, kad palaikytų savo transporto priemones, kurios galėtų gauti papildomų pajamų.
Ši istorija vystosi…